piątek, 12 marca 2010

Mikołajki w 36 SPLT - 4.12.2009

4 grudnia 2009 (piątek) na Okęciu, w bazie 36. Specjalnego Pułku Lotnictwa Taktycznego odbyły się mikołajki zorganizowane przez Siły Powietrzne RP.
Była to świetna okazja aby złapać większość wojskowych samolotów- głównie transportowych- z bliska. Postanowiłem więc tego dnia olać szkołę (raz do roku nie zaszkodzi :) ) i pojechać na lotnisko. I było warto, naprawdę. Chociażby dla samego kołowania największego śmigłowca w PLAF tuż obok mnie (Mi-8). Znajdowałem się dokładnie pod wirnikiem głównym, na wyciągnięcie ręki od kadłuba. Niedość, że to było niesamowite przeżycie to jeszcze zaowocowało świetnym zdjęciem. Poza tą nieoczekiwaną "indywidualną" atrakcją, można było odwiedzić kokpity Jaka-40, SW-4, Iskry, Piaggio 180 oraz "Bryzy".
Pogoda była fatalna ale nie przeszkodziła mi w zrobieniu paru fajnych zdjęć:



Na koniec fotka wspomnianego wcześniej Mi-8:



oraz Lufthansy z płyty cywilnej: