środa, 7 lipca 2010

Antek plus wiele innych atrakcji

Rozrywek było dziś co nie miara. Zaczęło się od informacji o lądującym Antonovie 124. Jak tylko pojawiłem się na lotnisku, na 'paluchu', stał już na cargo wypięty tyłkiem do mnie. Niestety powietrze strasznie falowało od gorąca więc zdjęcie nie wyszło zbyt dobrze. Zrekompensował mi to jednak przylatujący Boeing 737 holenderskich linii KLM w specjalnym malowaniu retro, Boeing 737 linii SKY Airlines w wersji -900ER (czyli najdłuższej wersji 737), kolejny Boeing 737 nalezący do linii SunExpress w nowym malowaniu oraz malutki, prywatny Beechcraft King Air 200 o znakach rejestracyjnyh SP-RPW.
Co do samych zdjęć nie mam zastrzerzeń, wszystkie wyszły tak jak chciałem. Duża rozdzielczość i całkiem niezła jakość zdjęć jak na przedpołudniowe warunki pogodowe pozwalają mi być całkowicie usatysfakcjonowanym z dzisiejszego wypadu :)
A tu zdjęcia:

Antek na cargo:




Oraz pozostałe atrakcje w wysokiej rozdzielczości: