poniedziałek, 5 marca 2012

32. Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku

Piątek, ponury dzień. Pogoda paskudna- zachmurzenie, silny wiatr i przelotne opady. A grupa stowarzyszenia SPOTTER.PL odwiedziła 32. BLT w Łasku. Nic nie było nam w stanie przeszkodzić w łapaniu z bliska stacjonujących tam F-16.
Od razu pragnę podziękować p.o. por. Markowi Kwiatkowi za oprowadzenie po bazie i zgodę na fotografowanie "Efek" z tak bliska, a staliśmy niecałe kilkanaście metrów od pasa.
Pierwsza "Efka" pojawiła się na pasie po godzinie 9 rano. Po jej starcie dotarło do mnie, że niesamowicie brakowało mi tego przez niespełna rok, kiedy to ostatnio odwiedziliśmy bazę w Mińsku Mazowieckim. Od razu serce zaczęło bić szybciej a wnętrzności drżały jak wibracje w telefonie. Poczułem prawdziwy przypływ adrenaliny. Ale skończę już z tymi emocjami i przejdę do sedna.
Pogoda niewątpliwie pokrzyżowała mi plany zrobienia zdjęć w dobrej jakości. Musiałem wjechać aż na ISO 800 w aparacie, żeby coś przyzwoitego w ogóle z tego wyszło. Na szczęście wraz z upływem czasu rozpogadzało się ale i tak ISO nie spadło poniżej 250... Co do samych zdjęć. Udało mi się wykonać parę ciekawych kadrów, jednak większość na kolana nie powala. Może następnym razem trafimy na słońce. :)
Najciekawszym punktem programu, zdecydowanie, były starty. Długie "marchewy" z dopalacza i kondensacje nad skrzydłami nadały zdjęciom zupełnie innego, bardziej dynamicznego charakteru.
Tyle już ode mnie a propos streszczania wypadu, teraz zdjęcia- 27 kadrów, które nadają się do opublikowania:











 
 I to by było na tyle... nie mogę się już doczekać kolejnej wizyty. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz