wtorek, 24 lipca 2012

Wieczorny 767 UPS'a

Tak, po raz pierwszy od dłuższego czasu odwiedziłem Okęcie. Powód był konkretny- podmiana Boeinga 767 United Parcel Service zamiast 757. Wspólny wieczorowy spotting z Maćkiem i Robertem nie przyniósł żadnego szału, niestety... Ledwo co zdołaliśmy wywlec nasze tłuste tyłki z auta a 767 już kołował na nas. Szybka decyzja- nie użyję statywu, zrobię go z ręki a co będzie, zobaczymy. No i wyszedł twór, którego nie nazwałbym zdjęciem... :/ Sami zaraz zobaczycie poniżej. Po 767 nabrałem wiary w siebie, założyłem stałkę 50mm f/1.8 i do późnego wieczora robiłem wszystko z ręki. Chyba domyślacie się jaki był wynik przy ISO miliard ;)
Jedno, jedyne zdjęcie, które mi wyszło (w tym przypadku raczej nietrafione określenie, ALE...) to fotka 737 Sundora. Reszta? DO KOSZA ;)
Oto wyniki, przepraszam, nie bijcie... :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz