piątek, 16 maja 2014

Tartu Airport

Po kilku tygodniach "szarówy" i opadów do Estonii w końcu zawitała piękna, wiosenna pogoda. Co więcej, Estońskie Siły Powietrzne (o ile można to tak nazwać) ze względu na międzynarodowe manewry przebazowały swoją flotę na lotnisko Tartu (EETU)- lotnisko, na terenie którego znajduje się również Estońska Akademia Lotnicza, do której uczęszczam. Muszę przyznać, że bardzo brakuje mi takiego typowego spottingu i normalnego ruchu lotniczego, który w Tartu jest jednak bardzo ubogi. Niemniej jednak każda okazja jest dobra na uchwycenie kilku maszyn, tak więc wybrałem się dziś zrobić parę zdjęć. Z uwagi na miejsca, z których łapałem maszyny zdjęcia są typowo dokumentacyjne- na płycie, pod słońce i z daleka- falowanie "pożarło" większość kadrów. Tak czy inaczej jestem zadowolony, że udało mi się złapać, uwaga... prawie trzy czwarte floty Estonian Air Force za jednym zamachem. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz