poniedziałek, 8 czerwca 2009

XIV Międzynarodowy Piknik Lotniczy Góraszka '09 - 6-7 czerwca 2009

W tym roku postanowiłem po raz drugi odwiedzić Góraszkę. XIV Międzynarodowy Piknik Lotniczy Góraszka 2009 uważam zdecydowanie za udany. "Złapałem" to co zaplanowałem: Cobrę, Messerschmitta, RWD-5R (nareszcie) i Gawrona. Kolejnym powodem do radości był naprawdę udany pokaz MiG'a 29 z okolicznościowym malowaniem. Wielkie brawa dla załogi i podziękowania za super widowisko! Niestety wielkim rozczarowaniem dla mnie był brak Spitfire'a, jestem naprawdę ciekaw co było przyczyną jego nieobecności. Z powodu chwilowego braku aparatu byłem zmuszony robić zdjęcia "prehistorycznym" Sony DSC-H2, ku mojemu zdziwieniu fotki wyszły naprawdę fajne:


Pomimo braku odpowiedniego sprzętu do wypychania panowie piloci z małą pomocą dali radę przepchnąć "Bryzę" na parking: