środa, 12 sierpnia 2009

Spotting w Zurychu

Witam po dłuższej przerwie, spowodowanej rodzinnym wypadem za granicę a w tym także na lotnisko w Zurychu- Kloten.
Na spotting w Kloten przeznaczyłem cały dzień. Miejscem, z którego robiłem zdjęcia był taras widokowy, do którego dojeżdża się autobusem lotniskowym. Głównym bohaterem dla mnie był bezwzględnie Airbus A340 linii Thai, który zrobił na mnie ogromne wrażenie swoimi gabarytami a także pięknym malowaniem.
Lotnisko Kloten jest obsługiwane przez bardzo dużą liczbę naprawdę ciekawych linii lotniczych jak i statków powietrznych (Boeing 777- Emirates, Singapore, Airbus A340- Thai, Swiss, Emirates, Boeing 747- Korean Air, Japan Airlines, Singapore). Ruch jest bardzo natężony więc czasami miałem takie momenty, podczas których już sam nie wiedziałem co focić a co sobie darować.
Oto kilka najciekawszych ujęć spośród dwóch tysięcy fotografii: