czwartek, 3 grudnia 2009

Sobota w stylu retro.

Nareszcie nadszedł ten dzień. W minioną sobotę wybrałem się na lotnisko po długiej nieobecności.
Od razu po wyjściu z autobusu, rzuciła mi się w oczy końcówka srebrnego statecznika. Z ciekawości poszedłem na słynne "schodki" przy T2 aby zobaczyć co to za letadło. Ku mojemu ogromnemu zdziwieniu był to Airbus A319 Fińskich linii lotniczych Finnair w specjalnym malowaniu retro, przypominającym barwy samolotów tego przewoźnika z dawnych lat. Nigdy w życiu go nie sfotografowałem ani nie wiedziałem więc moja radość była nie do opisania.
Zadowolony i podekscytowany posiadaniem zdjęć Silver Birda (bo taką nazwę własną posiada ten samolot) poszedłem na "oczyszczalnię" porobić zdjęcia maszyn startujących z pasa 29. Z ciekawszych egzemplarzy pojawił się Fokker 50 linii Air Baltic, który również był pierwszym somolotem w mojej kolekcji zdjęć oraz Airbus A320 Vueling.
Dzień szybko się skończył ale i tak był pełen ciekawych samolotów.
Narazie zdjęcie tylko jedno, potem wrzucę resztę:

Airbus A319 Finnair RETRO: