wtorek, 29 listopada 2011

Nocny DHL

Ufff... właśnie wróciłem z lotniska. Dzisiejszym gościem okazał się, podmieniony za Boeinga 757, Airbus A300B4F linii DHL Cargo. Stał co prawda od samego rana ale mogłem po niego przyjechać niestety dopiero po zachodzie słońca. Do zrobienia mu zdjęcia nie potrzebny mi był nawet statyw bo robiłem go z wysokości 4 metrów nad ziemią, z drzewka ;) Czas- nieziemska 1/6 sekundy zrobiła swoje ale wyszło co wyszło, i tak jestem zadowolony. Jak się później okazało, nie wystartował do godziny 22:00 czyli do momentu kiedy uciekłem z lotniska. Ciekawe czy jeszcze tam stoi? :) Poza A300 udało mi się wreszcie złapać Fokkera 50 holenderskiej linii Fly@ oraz zrobić kiepskie zdjęcie Boeingowi 767-200F Maersk Freighter, który nawet nie zatrzymał się ani na chwilę na pasie. Cóż, ważne, że złapałem A300B4 :D 
Fotki:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz